sobota, 24 stycznia 2015



CZEŚĆ DZIEWCZYNY!

Dziś podrzucam wam szybki pomysł na (nie tylko) imprezowe paznokcie. Ja chodzę w nich na uczelnie, zakupy, uczę się w nich i sprzątam. 

Podczas ostatnich zakupów w drogerii Jasmin, zafascynował mnie ogromny wybór lakierów do paznokci. Skusiłam się na kilka, między innymi przepiękny złoto-oliwkowy kolor z Golden Rose Colour Expert odcień 93. Przyznam, że już pierwsza warstwa usatysfakcjonowała mnie odcieniem i kryciem, ale ja, jak to ja, musiałam nałożyć dwie. 

Z racji tego, że mnie nuda na paznokciach najzwyczajniej w świecie nudzi, na wskazujące powędrowała jeszcze warstwa niezawodnego brokatowego lakieru z Wibo Trend Extreme Nails odcień Batch, który dawno temu kupiłam w Rossmanie. 

Jeśli chcecie przeciwdziałać odpryskom, tak jak ja, po wyschnięciu nałożyłąm jeszcze warstwę mojego ulubionego utwardzacza miniMAX z Eveline Cosmetics, który nadaje im pięknego połysku i symuluje płynne szkło. Pazurki trzymają mi się już czwarty dzień i jak widzicie, są w całkiem dobrej kondycji, co w czasie sesji, kiedy nie wiadomo w co ręce włożyć, a raczej zasoby umysłowe, naprawdę się przydaje. 

Oba lakiery wam polecam, ich łączna cena nie przekracza 15 zł. 

4 komentarze:

  1. Super paznockie, pomysł z brokatem pewnie sobie pożyczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten lakier z GR w połączeniu z beżem tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne połączenie tego złota z tym brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń