wtorek, 30 grudnia 2014

CZYSTA SKÓRA Z GARNIEREM
 - antybakteryjny tonik, który lubię

Ostatnio miewam coraz mniejsze problemy ze skórą, jeśli chodzi o niedoskonałości. Z pewnością dzięki temu, że mój proces dojrzewania już jakiś czas temu szczęśliwie się zakończył, za co jestem niesamowicie wdzieczna. Kiedy teraz na mojej buzi pojawia się coś nie chcianego, nie ma już dramatów, a idealnie sprawdza się Tonik z Garniera Czysta Skóra, którego formuła oparta jest na kwasie salicylowym oraz cynku, które skutecznie przeciwdziałąją niedoskonałościom oraz redukują wydzielanie sebum, a efekt oczyszczenia wdoczny jest przez kilka godzin po zastosowaniu.

Co lubię/czego nie lubię w tym toniku?
Przede wszystkim to, że jest dosyć wydajny i starcza naprawdę na długo, a poza tym jest jednym z niewielu dermokosmetyków, które autentycznie oddziałują na moją buzię. Redukuje niedoskonałości i powoduje, że po użyciu skóra przez ok. 3-4 godziny jest matowa i czysta. Nie podrażnia skóry i mnie osobiście nie uczula. Może lekko wysusza, ale to przez to, że oparty jest na kwasie, z tym nic nie zrobimy. Ma też dość intensywny zapach, który przy pierwszych kilku użyciach wywoływał u mnie łzawienie.

Jak często stosuję produkt?
Ze względu na brak potrzeb, nie używam go już regularnie. Kilka razy w tygodniu po prostu przecieram twarz nasączonym tonikiem płatkiem kosmetycznym i to wystarcza. No, chyba, że dzieje się coś "nieoczekiwanego", wtedy stosuję go częściej. Najczęściej używam toniku wieczorem, kiedy moja skóra zostaje kompleksowo oczyszczona z całodziennego makijażu. 



Cena toniku: ok. 11zł / 200ml

Skład: Aqua, Alcohol Denat., Dipropylene Glicol, Glycerin, Salicylic Acid, Zinc Gluconate, Eucalyptus Globulus/Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Benzophenone-4, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 42090/Blue 1, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicytate, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool (F.I.L. B12107/2).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz