czwartek, 29 stycznia 2015

MOJE MASEŁKO DO UST

Nie cierpię wszelkiego rodzaju zapachów na ustach. Nie wiem czemu, może dlatego, że skłania mnie to do ciągłego oblizywania ust, co tylko wzmaga pękanie, jeśli odbywa się na mrozie. Niestety, zima ma swoje uroki i zmusza mnie do stosowania czegoś na spękane wargi. W tym roku wybrałam Jagodowe Masełko do Ust Nivea. I co? I jestem zadowolona ;) 

Przede wszystkim niesamowity, długo utrzymujący się zapach, który sprawia, że czuję się jak podczas jagodowych wypraw do lasu. Nie oblizuję go, bo chcę, żeby balsam umilał mi wyjście na dwój swoim zapachem jak najdłużej! Kremowa konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzanie produktu na ustach, chociaż palec trzeba ubrudzić, no ale z tym liczy się każdy, kto wybiera kosmetyk nie w sztyfcie. No i najważniejsze: doskonałe nawilżanie, już po kilku zastosowaniach krwawiące, popękane usta na nowo stają się miękkie i delikatne. Używam Masełka z Nivea już nie tylko w celu regeneracji, ale też profilaktycznie, kiedy tylko wychodzę na mróz i wiem, że skutecznie chronię swoje usta przed destrukcyjnym wpływem mrozu. :)

Cena masełka: ok.12 zł. 

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam to masełko! Mam je od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też musi być super. Ja miałam niedawno kokosowy balsam z Ziaji ;)

      Usuń
  3. Dużo dobrego o tych masełkach słyszałam, chyba czas je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo! Musze w końcu kupić ten smak! Przeważnie malinowy miałam :) Buziaki i zapraszam do mnie na nowy wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ich nie miałam, natomiast najbardziej kusi mnie to, które masz. Uwielbiam jagody:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wypróbuję ;) lubię jagodowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie te masełka nie przypadły za bardzo do gustu. Jest za duże, a poza tym działa tak samo jak zwykła wazelina. Wolę jednak bardziej naturalne składy i dlatego balsam robię sama na miodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masełko takie lubię, jednak przeszkadza mi niehigieniczność opakowania

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam te masełka Nivea <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich masełka, muszę i to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń