środa, 17 grudnia 2014


BRĄZOWO-BEŻOWE DELIKATNE OKO

Dziś podsuwam wam zdjecie mojego makijażu, kiedy najzwyczajniej w świecie się spieszę i nie mamczasu go wykonać. 

Bazą pod mój makijaż obowiązkowo jest biała kredka, bez której nie wyobrażam sobie życia. W moim odczuciu trzyma cienie dużo lepiej niż nie jedna baza. Uprzedzając pytania - nie mam swojej ulubionej białej kredki ;) 

Dzisiejszy makijaż wykonałam korzystając tylko i wyłącznie z paletki Makeup Revolution Romantic Smoked. Kolory, które użyłam to oba brązy (ciemniejszy w kąciku, jaśniejszym roztarłam górę oraz nalożyłam go mniej więcej na środku) oraz uniwersalny, jasny beżowy, który idealnie nadaje się też pod oczy i w kąciki. Na powieki oczywiście tusz do rzęś, a pod łuk brwiowy powędrował rozświetlacz. 

Wykonanie tego, niewymagającego i uniwersalnego makijażu, zajmuje około 5 minut, więc jest idealną opcją dla tych z was, które wolą dłużej pospać kosztem wyglądu, który, jak się okazuje, można poprawić w dosłownei kilka minut. Oko wygląda na wykończone (a wasz makijaż nie rzuca się w oczy). Ja sama maluję się tak zwykle wtedy, kiedy chcę wyeksponować usta. 

Cena paletki: 20 zł. 
Makijaż przetrwał cały dzień! Obawiam się jednak, że gdybym nie użyła kredki, byłoby to zaledwie kilka godzin. Maty z Makeup Revolution nie są zbyt trwałe ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz