wtorek, 23 grudnia 2014

CZERWONE OWOCE OD YVES ROCHER

Przedstawiam wam dziś mały zestaw od Yves Rocher, który miałam przyjemność niedawno używać, gdyż iż ponieważ, dostałam go na urodziny. Żel pod prysznic oraz krem do rąk o zapachu czerwonych owoców. 


1. Żel pod prysznic

"Rozkoszuj się podczas kąpieli wyrafinowanym i apetycznym zapachem czerwonych owoców. Formuła zawiera wyciąg z bławatka z ekologicznych upraw. Baza myjąca pochodzenia roślinnego. Formuła bez parabenów. Obficie spłukać."

Żel pod prysznic, o zawartości 200 ml. wystarczył mi na 3 tygodnie używania dzień w dzień, co uważam za dobry wynik i śmiało mogę powiedzić, że kosmetyk jest całkiem wydajny. Charakteryzuje go też bardzo intensywny, wyrazisty zapach, w którym na jedno z pierwszych miejsc wybijają się słodko-gorzkie granatowe nuty. (Obawiam się, że nie każdem może to jednak odpowiadać, zapach zdecydowanie nie należy do delikatnych!). 

Przyznam wam, że jeżli chodzi o żel pod prysznic, to nie do końca byłam usatysfakcjonowana, ponieważ bardzo słabo się pienił, a dla mnie to warunek wręcz obowiązkowy.

2. Krem do rąk

Jeśli chodzi o krem do rąk, to trzeba przyznać, że naprawdę długotrwale nawilża, a poza tym, bardzo dobrze się wchłania, czym naprawdę mnie zakoczył, i nie pozostawia na skórze żadnej tłustej warstwy, która mogłaby powodować dyskomfort. Również i krem charakteryzuje się niesamowicie intensywnym, długotrwałym, ciężkim zapachem, więc polecam wam tylko, jeśli lubicie, kiedy wasze ręce mocno pachną. Nie zużyłam jeszcze całęgo, więc nie wiem, na ile wystarcza :) 

Cena: nie mam pojęcia, ponieważ to prezent. 

1 komentarz: